Next Generation Blackmagic Design Cinema Camera 6K își creează propria nișă

Blackmagic Design prezintă noua cameră cinematografică pentru producție High-End, Blackmagic Cinema Camera 6K!

Noua camera cinema 6K este o cameră digitală extrem de avansată care produce tonuri precise ale pielii și culori organice bogate. Camera dispune de un senzor masiv de 24 x 36 mm 6K cadru complet (full frame) cu o gamă dinamică largă, o montură L foarte flexibilă pentru obiective și un filtru optic Low-Pass încorporat, proiectat personalizat pentru a se potrivi cu senzorul. De asemenea, obțineți media Fast CFexpress, iar camera poate folosi chiar și accesorii Pocket Cinema Camera! Când lucrați în cloud și pe mobil, camera înregistrează atât proxy-urile Blackmagic RAW cât și H.264 cu adâncime de biți în același timp! Nicio altă cameră nu include acest nivel de tehnologie, calitate a imaginii și portabilitate!

 

Noua Cinema Camera 6K de la Blackmagic promite multe!

Multe lucruri sunt de spus despre noua Cinema Camera 6K de la Blackmagic. 6K înseamnă mult, așa cum am descoperit spre încântarea noastră când ne-am gândit la predecesorul său. Full frame înseamnă de asemenea, foarte mult, de când videografii s-au obișnuit cu performanța generală ridicată a camerelor full frame, iar montura L ne permite să folosim o mulțime de obiective. Deci, noua cameră Blackmagic promite multe.

Decizia de a renunța la denumirea „de buzunar” este binevenită pentru ceva care s-ar potrivi doar în buzunarul unui Yeti. Impresia imediată este că se descurcă mai mult sau mai puțin identic cu camerele anterioare de buzunar Blackmagic; este același șasiu, dați sau luați trunchiul pentru o montură de obiectiv mai mică. Asta înseamnă XLR-uri miniaturale (dar cel puțin sunt XLR-uri; cu greu ar putea fi de dimensiune completă) și conectorul de alimentare cu blocare care ne-a plăcut atât de mult la modelul anterior.


Adoptarea monturii L este extrem de binevenită.

Adoptarea de către Blackmagic a monturii L este o idee foarte bună, iar multi cosidera faptul că asa ceva ar fi trebuit să se întâmple mai demult, mai ales la modelele Ursa. Montura scurtă ne costă in plus neapărat filtrele ND interne, dar se merită, având în vedere opțiunile de lentile extinse pe care le creează montura L. În imaginile însoțitoare, vedem camera cu viitoarea versiune montată în L a SP3-urilor lui Cooke, o potrivire edenică. 


Reticența naturală de a elimina obiectivele atât de interesante de la o cameră atât de interesantă a însemnat că nu am putut testa focalizarea automată, ceea ce este ceva cu care oamenii s-au obișnuit foarte ușor cu camerele precum Canon și Sony. Lupta Panasonic pentru a obține Phase Detection în S5 Mk. II este probabil o consecință a performanței vertiginoase a focalizării automate pentru video în general. La un moment dat, probabil că vom avea ocazia să analizăm mai în profunzime acest lucru, deși focalizarea automată a lui Blackmagic a fost de bază în camerele anterioare și nu există nicio mare fanfară despre vreo schimbare aici. 

 

O combinație clar edenică

Deci, la imagini, care sunt întotdeauna un subiect complex. În măsura în care există o opinie inerentă în ingineria imaginii unei camere ca aceasta, părerea lui Blackmagic a fost întotdeauna ușor de plăcut. Aceasta este compania care a obținut rezultate respectabile dintr-un senzor derivat din tehnologia de viziune artificială din camerele originale 4K. Imaginile Cinema Camera 6K sunt atât frumoase, cât și, în general, destul de compatibile cu rezultatele celorlalte camere ale companiei.

Comportamentul caracteristic al unei camere full-frame este imediat evident, creând un câmp vizual mare cu adâncimea câmpului care rămâne scurtă chiar și la distanțe focale mici. Unul dintre lucrurile interesante despre Cinema Camera 6K este că ne permite să experimentăm dimensiunile senzorilor și să comparăm lucrurile; Lentilele care arată clar pe un senzor Super-35 mm ar putea părea mult mai in orizont, atunci când putem vedea până la colțurile unei imagini full-frame. Lentilele SP3, care par destinate unei popularități fenomenale, demonstrează foarte frumos acest comportament.


Există și alte aplicații pentru tot acel siliciu. 6048 de fotografii pe un imager de 36 mm au un pitch de 168 pe milimetru, cu rezultatul că o zonă a imaginii DCI 4K (în fereastră) are dimensiunea aproape pixel pentru pixel Super-35 mm. Este bine – foarte bine – pentru că înseamnă că avem opțiunea, având lentile sharp, de a filma eficient un film Super-35 mm pentru un finisaj 4K cu o zonă mare de vizualizare 6K sau de a folosi pe deplin lentilele anamorfice clasice. Pixelii de rezervă sunt deosebit de valoroși pe o cameră plasată pentru a surprinde o cascadorie sau un efect special sau la spectacole mai mici, în care funcționarea de precizie a camerei este mai mult o ambiție decât o realitate. 


Un viitor ProRes?

Sistemul de meniuri popular al companiei persistă și pe aceasta cameră. Compania nu a exclus ProRes în firmware-ul viitor, dar nici nu l-a confirmat. Camerele actuale acceptă doar Blackmagic Raw (plus proxy H.264). Va fi întotdeauna ușor să găsiți beneficii pentru codec-urile proprietare, având în vedere că dezvoltatorii sunt liberi să adauge funcții avansate fără a trece printr-un proces de standardizare. Pe de altă parte, nu fiecărui client îi plac problemele legate de arhivabilitate și compatibilitate (OK, ProRes este proprietar, dar odată ce codificarea și decodarea se află în instrumentele open source, este greu de susținut că este cu adevărat o problemă practică.) Atenuarea semnificativă a acestei preocupări este faptul că, cu DaVinci Resolve, compania are unul dintre cele mai competente și mai accesibile instrumente de editare, culoare, audio și efecte interne din lume. Totuși, este ușor să ne împiedicăm de lucruri pe care ne-am dori să le facem, dar nu putem, deoarece un program vechi preferat nu poate citi fișierele. Lipsa de alegere aici nu este un plus.

Camera are baterii tip NP-F550, care durează mai mult de o oră, dar mai puțin de două, în funcție de utilizare. Blackmagic îi place logica programabilă, în timp ce camerele care utilizează siliciu personalizat sunt inevitabil mai puțin solicitante, motiv pentru care kitul de revizuire a inclus modulul bateriei cu bolt-on, care necesită încă două NP-F550-uri. Toate acestea ne fac să ne gândim la dimensiune și greutate. Camera Cinema 6K este mai puțin adâncă, dar și mai impunătoare, la 122 x 180 x 94. Poate fi o surpriză pentru oamenii obișnuiți cu design-urile mirrorless.


Deci, ce fel de cameră este?

Relevanța tuturor acestor lucruri depinde de modul în care interpretăm camera: este aceasta o versiune cu portabilitate ridicată a unui Ursa Mini sau o alternativă de înaltă performanță la o opțiune mai mică, cu adevărat de buzunar? Dacă ne dorim o camera de dimensiuni mici, am putea să luăm de exemplu un Sigma FP (doar 113 pe 70 pe 45 mm) și să filmăm brut pe unități externe – deși este o cameră 4K, nu merge la fel de repede, nu este la fel de sensibilă, iar încărcarea de date a brutului cu adevărat necomprimat ar putea impune logistica exact tipul de producție care ar folosi un FP ca și cameră A în primul rând.


Un senzor full-frame de la Blackmagic a fost poate inevitabil. Va fi interesant de văzut dacă urmează o Ursa Mini full frame 6K sau poate o camera box, care a fost memorată în mod repetat într-un context Blackmagic. Totuși, până atunci, Cinema Camera 6K pare să fie foarte capabilă să-și creeze o nișă.

Sursa: redsharknews.com

#blackmagic#blackmagiccinemacamera6k#blackmagicdesign#fullframe#lmount

Lasati un comentariu

Toate comentariile sunt verificate inainte de publicare

Echipamente relevante:

Canon EOS C70 Camera Cinema (Body)Camera Body Canon C70 Cinema EOS - cbspro
Canon Canon EOS C70 Camera Cinema (Body)
Pret redus21.894,00 lei
In stoc
Camera Body Canon EOS R5 C - cbsproCamera Body Canon EOS R5 C - cbspro
Canon Camera Body Canon EOS R5 C
Pret redus24.998,00 lei Pret recomandat de producator25.498,00 lei
In stoc