Cu toate ca facem eforturi sustinute pentru a ne asigura ca ati achizitionat echipamentul corespunzator pentru aplicatia dumneavoastra va oferim posibilitatea de a returna un produs achizitionat online si primit prin curier conform legislatiei in vigoare. 

Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata la aici

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice ce efectueaza o comanda online ce este livrata prin intermediul firmelor de curierat.  In cazul produselor aduse la comanda (produse care nu sunt in stoc la momentul comenzii), ne rezervam dreptul sa nu acceptam returnarea produselor in cauza.

Astfel, consumatorul are dreptul sa returneze un produs, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:

·       Termenul de 14 zile incepe din ziua in care consumatorul intra in posesia produsului – inclusiv (consemnat in AWB).

·       Perioada de 14 zile reprezinta termenul maxim pana la care produsul trebuie sa ajunga la sediul nostru din Str. Caraiman nr. 117, Sector 1, Bucuresti (consemnat in AWB)

·       Produsul se poate returna personal sau prin curier.

·       Pentru retur prin curier se foloseste acelasi tip de serviciu pentru transport cu care s-a facut expedierea (curier rapid, orice companie); nu vor fi acceptate retururile trimise prin Posta Romana. 

·       Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

·       Produsul trebuie returnat exact in aceiasi forma in care a fost livrat (sigilat, cu toate documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare)

·       Produsul trebuie impachetat si protejat corespunzator.

·       Nu se vor lipi documente direct pe cutia produsului.

·       In situatia in care produsul ajunge cu coletul intact dar deteriorat in interior la sediul nostru, se va refuza procesarea returului.

·       In situatia in care produsul ajunge cu coletul deteriorat la sediul nostru, din cauza serviciului de curierat, se va refuza primirea coletului.

Daca produsul este returnat - in termen de 14 zile, conform punctelor de mai sus - dar intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si produs nou, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, aceasta diminuare rezultand din exploatarea produsului de catre consumator. Astfel consumatorul va achita diferenta dintre pretul produsului nou si pretul rezultat in urma diminuarii dupa cum urmeaza:

·       Intre 10% si 15% din valoarea facturata a produsului daca acesta este desigilat/uzilitat si trebuie revandut ca si produs resigilat / folosit / second hand.

·       Daca produsul prezinta urme severe de utilizare (zgarieturi, ciobituri, deformari, defecte electronice) se va refuza procesarea returului.

·       Daca produsul nu este returnat cu toate accesoriile cu care a fost livrat (surse, cabluri, cutie, manual, etc) se va refuza procesarea returului.

·       Daca produsul este returnat defect se va refuza procesarea returului.

Valoarea care reprezinta diferenta dintre pretul produsului nou si pretul produsului resigiltat / second hand, va fi facturata catre consumator si va fi dedusa din valoarea sumei returnate. 

EXEMPLU: Daca un produs costa 1000 Lei si este returnat desfacut/utilizat va rezulta o valoare diminiata cu pana la 15% (150 Lei). Astfel, la procesarea returului se va restitui suma de 850 Lei + factura de repunere in vazare de 150 Lei.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur (si cf. art. 7 si art. 8 din Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distant, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003).

In cazul licentelor electronice:

Cheia de activare a unei licente electronice este unica. In cazul licentelor cu activare online, in momentul activarii, acea cheie nu mai poate fi folosita de altcineva. Din acest motiv licentele electronice NU pot fi returnate.

 

 

PASUL 1

Completați solicitarea de trimitere în service de mai jos. După trimiterea solicitării veți fi contactat de noi pentru confirmare. Va rugam sa completați atent formularul, cu toate detaliile solicitate.

PASUL 2

După confirmare, echipamentul trebuie să ajungă la noi: Str. Caraiman nr 117. Echipamentul poate fi adus personal sau trimis prin curier. După recepționarea înservice echipamentul va fi evaluat în vederea confirmării defectului. 

PASUL 3

Dacă echipamentul este în garanție vom efectua reparația sau înlocuirea (după caz) și veți primi prin email informări cu statusul și la final confirmarea că este reparat sau înlocuit. Dacă echipamentul nu este în garanție veți primi de la noi un deviz de reparație. 

PASUL 4

Dacă acceptați devizul, noi reparăm produsul. Dacă nu acceptați devizul se achita doar taxa de diagnosticare și taxa de curier pentru returnarea produsului. După reparație echipamentul poate fi ridicat de la noi sau trimis prin curier la solicitarea dumneavoastră.

Politica de retur