PASUL 1

Completați solicitarea de trimitere în service de mai jos. După trimiterea solicitării veți fi contactat de noi pentru confirmare. Va rugam sa completați atent formularul, cu toate detaliile solicitate.

PASUL 2

După confirmare, echipamentul trebuie să ajungă la noi: Str. Caraiman nr 117. Echipamentul poate fi adus personal sau trimis prin curier. După recepționarea înservice echipamentul va fi evaluat în vederea confirmării defectului. 

PASUL 3

Dacă echipamentul este în garanție vom efectua reparația sau înlocuirea (după caz) și veți primi prin email informări cu statusul și la final confirmarea că este reparat sau înlocuit. Dacă echipamentul nu este în garanție veți primi de la noi un deviz de reparație. 

PASUL 4

Dacă acceptați devizul, noi reparăm produsul. Dacă nu acceptați devizul se achita doar taxa de diagnosticare și taxa de curier pentru returnarea produsului. După reparație echipamentul poate fi ridicat de la noi sau trimis prin curier la solicitarea dumneavoastră.

Politica de Confidentialitate