Analiză detaliată a caracteristicilor IntelliTrack și ColorSlice din DaVinci Resolve 19

Public beta-ul DaVinci Resolve 19 este plin de funcții noi fantastice. În acest articol, coloristul Blake Jones examinează două dintre ele, IntelliTrack și ColorSlice, care ies cu adevărat în evidență.

IntelliTrack

Prima este IntelliTrack, disponibilă doar în versiunea Studio plătită a Resolve. IntelliTrack folosește tehnologia AI pentru a completa instrumentele deja excelente de urmărire și stabilizare ale Resolve. IntelliTrack poate fi aplicat și în pagina Fairlight din Resolve pentru panning audio în proiecte. În această situație, o să vedem cum se utilizează IntelliTrack pentru tracking in Windows. IntelliTrack este simplu de utilizat. După ce am creat fereastra în Resolve, am procedat la zona de urmărire din pagina Color a Resolve. Odată ajuns acolo, am selectat modul de urmărire, care în mod implicit apare ca Cloud Tracker > IntelliTrack > butonul Add Tracking Point pe partea stângă a ferestrei.

Vei vedea apoi un punct de urmărire apărând în imagine. Am mutat punctul de urmărire într-o zonă cu contrast ridicat din cadrul ferestrei. Apoi am apăsat pe butonul Track Forward and Reverse. În exemplul meu, am urmărit un avion care zbura peste munți. Când am folosit Cloud Tracker standard, acesta se confunda cu munții din fundal și încerca să se fixeze pe trăsăturile stâncoase. Când am repetat procesul cu IntelliTrack, acesta a ignorat munții și urmărirea a continuat fără probleme. Un alt exemplu a fost urmărirea unei persoane care trecea temporar în spatele unui copac, subiectul fiind in mișcare. Când IntelliTrack a fost aplicat, subiectul a putut fi urmărit fără probleme.

Ceea ce face IntelliTrack atât de puternic este că totul este esențialmente făcut în fundal. Odată ce am stabilit punctul de referință, IntelliTrack a făcut restul. Stabilizarea este și ea o altă zonă în care poate fi folosit IntelliTrack. Ca și în cazul urmăriri Windows, selectează simplu punctul de urmărire și IntelliTrack face restul.

ColorSlice

O altă funcție nouă în Resolve 19 este ColorSlice. ColorSlice este esențial un control fix de calificare vectorială care poate fi utilizat pentru a adăuga corecției tale primare de culoare existente. Asta înseamnă că culorile scenei tale sunt împărțite în felii. O felie pentru Roșu, una pentru Verde și așa mai departe. Există și o ajustare presetată pentru tonurile pielii. În plus, există și ajustări globale pentru Densitate, Saturație și Nuanță. Fiecare vector are de asemenea un control de centrare. Acest control este extrem de util în cazul în care culoarea de ajustat nu se află exact în regiunea vectorială fixă. Pentru a vedea mai bine acest lucru, avem și un buton Highlight care va arăta doar zona de culoare afectată pentru această regiune. Când apăs și pe butonul Highlight în zona Viewer, voi vedea același efect Highlight.

Ceea ce consider că face acest instrument atât de puternic este că poți realiza multiple corecții într-un singur nod. Desigur, poți face acest lucru și în zona Curves din pagina Color a Resolve, dar asta îți permite să ajustezi fin corecția pentru rezultate optime. Înseamnă de asemenea că sunt necesare mai puține noduri pentru a realiza un grad complex.

Funcția ColorSlice se bazează pe calificatorii vectoriali fixați care au fost cu noi de ceva timp în realizarea gradării de culoare. Când am început ca si colorist, singurele noastre instrumente de gradare erau corecția primară și corecția secundară de culoare, acum cunoscute ca si Qualifiers. Am descoperit că folosirea calificatorilor roșii și galbeni împreună mi-au permis să creez tonuri de piele frumoase. Acest lucru era deosebit de important când gradam filmele vechi Technicolor. Scopul meu era să evit tonurile de piele care erau prea roz.

ColorSlice îmbunătățește acest lucru având un preset de Skin. Acest preset face o treabă excelentă în a detecta tonul pielii și în a-ți permite să-l ajustezi pentru rezultate optime. Este important de notat că Resolve are o funcție Preset Vector care a fost acolo de mult timp. Totuși, pentru a o folosi, era necesar să dedici un nod pentru fiecare Preset care ar fi fost aplicat. Când folosești ColorSlice, totul poate fi făcut într-un singur nod și aproape că nu este necesară ajustarea fină.

Adăugarea ColorSlice în fluxul tău de lucru este extrem de simplă. Începe mai întâi cu corecția ta primară de culoare în primul nod și apoi în al doilea nod aplică corecția ColorSlice pentru a ajusta culoarea și este gata. Asta înseamnă că poți crea o gradare de culoare frumoasă cu corecții de calificare folosind doar două noduri!

Sursa: Redshark 

#blackmagic#blackmagicdesign#cbspro#colorslice#davinci19#inttelitrack

Lasati un comentariu

Toate comentariile sunt verificate inainte de publicare

Echipamente relevante:

Canon EOS C70 Camera Cinema (Body)Camera Body Canon C70 Cinema EOS - cbspro
Canon Canon EOS C70 Camera Cinema (Body)
Pret redus21.894,00 lei
Info Stoc
Camera Body Canon EOS R5 C - cbsproCamera Body Canon EOS R5 C - cbspro
Canon Camera Body Canon EOS R5 C
Pret redus21.758,64 lei Pret recomandat de producator25.498,00 lei
In stoc